.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پادرمیانی استاندار برای مسایل بهداد سلیمی و فدراسیون

شمال نيوز: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران درباره اتفاقات اخیر فدراسیون و بهداد سلیمی گفت: بهداد از افتخارات وزنه‌برداری کشور است و به‌زودی قرار شد استاندار مازندران در فدراسیون حضور یابند تا این مشکل به وجود آمده برطرف شود.

 عباس رحیمی ظهر امروز در مجمع سالانه هیئت وزنه‌برداری مازندران در ساری بیان داشت: در سه سال متوالی از بهترین‌های هیئت در فدراسیون انتخاب می‌شویم که این موفقیت را به وزنه‌برداران و مربیان تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف قهرمانی در استان تصریح کرد: هیئت وزنه‌برداری مازندران به عنوان تنها هیئت در کشور است که در رده سنی نونهالان مسابقه برگزار کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه گفت: در دو سال گذشته هیچ کمک مالی از سوی فدراسیون نشدیم و با حمایت همه‌جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان هیئت را با موفقیت پیش بردیم.

رحیمی از خرید تجهیزات و وسائل وزنه‌برداری در استان خبر داد و اظهار داشت: با کمک مالی اداره کل ورزش و جوانان استان برای چند هیئت شهرستان تجهیزات اولیه صفحه، میله و ... خریداری شد.

وی گفت: در تمامی مسابقاتی که در قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی برگزار شد، هیئت مازندران در حد نام وزنه‌برداران استان حضوری گسترده داشته و همیشه از مدعیان قهرمانی بود.

رحیمی از حضور سه وزنه‌بردار مازندرانی در مسابقات اخیر نوجوانان جهان در ازبکستان خبر داد و افزود: امیرحسین فضلی، رامین ولی‌پور و کیانوش باقری به عنوان سه مازندرانی در ترکیب تیم ملی بودند که فضلی موفق به سه مدال برنز شد.

وی از برگزاری منظم لیگ وزنه‌برداری در استان خبر داد و بیان داشت: با برگزاری لیگ و تلاش مربیان استعداد و نخبگان وزنه‌برداری در استان شناسایی می‌شوند.

رحیمی درباره اتفاقات اخیر فدراسیون و بهداد سلیمی گفت: بهداد از افتخارات وزنه‌برداری کشور است و به‌زودی قرار شد استاندار مازندران و مدیرکل در فدراسیون حضور یابند تا این مشکل به وجود آمده برطرف شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در پایان با تشکر از مربیان و پیشکسوتان وزنه‌برداری استان ابراز داشت: با کمک مربیانی سازنده همچون غزالیان، ضمیریان، حمزه نتاج و سلامت برای پیشبرد و موفقیت هیئت در کشور بیشتر از گذشته نیاز داریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1392
وزنه برداری ا و کشتی فتخار افرین ترین رشته های مدال اور مازندران و کشور است باید کمک کرد بیشتر موفق شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.